fett trött

jo tjena,
det blev stan tillslut iaf, med Jussew :D
vi åkte in till stan vid halv 2, så vi kom vell framm vid 2 eller något.
Jusse hade typ present kort på Gina, så vi gick dit och checka lite,
sen svulla vi en cheese på donken, och senare gick vi till gallerian och svulla glass med brownie :$ muhaha.
Juste, ni kommer vell ihåg jackan som jag berättade om?  jag provade den idag igen, men i mörkblå. Jag är så kär i den jackan, men jag har inga pengar just nu så jag får värsta paniken :(  Verkligen måste ha den.
Imorgon är jag faktist ledig(A), har prao nu i en vecka på ett lågstadie, men dom har studiedag imorn, så då har jag också det, fettt lyxigt faktist. Om jag fixar pengar till imorn så åker jag defenitivt in till stan och köper jackan.
jag känner mig verkligen som största tjockisen idag efter allt svullande. inte braaa :/
Funderar på att skaffa gymkort faktist och börja röra på mig, men jag har ngt rygproblem.och när jag gymmade i thailand så fick jag jätte ont i ryggen och kunde inte röra mig på hela kvällen, så jag vet inte riktigt hur det blir.
Så blire Club fashion på fredag då, med Lina. Men vi har ingen aning om vad vi ska ha på oss, så om ni har idèer så skriiiv :)    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0