gomorron gomorron!

Nu sitter jag här med datan, klockan halv 8 ska jag möta Gittan som jag praoar hos..
Har alla sovit gott?:) Jag kunde inte somna, för den dära filmen jag kollade på igår, visade sig vara en skräck film, och blev till sist, SKIT läskig, men jag rekomenderar den, den hette Half light ttror jag!
juste, jag har försökt lägga ut bilder alltid när jag bloggar, men det går inte så bra.Min data hackar varje gång jag försöker göra det. Men jag lovar att lägga ut blder direkt när det funkar. Men nu ska jag faktist ta på dunjackan, eftersom det har kommit snö -.-, "nu är det jul igen". Och så ska jag ta mig ner mot vägen och möta Gittan så ska vi åka bil till Tullinge. Men jag skriver ikväll igen om jag hinner!.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0