hej kära vänner,

Okej förlåt, jag hann verkligen inte skriva igår, var typ inte inne på datan, hähä.
Jag var med min underbara Linn igår, och ja, vi hade grymmt kul, vad vi gjorde är lite hemligstämplat, tahaa!!
idag har jag inte hunnit med så mycket ännu, men ska kanske vara med Linn sen igen :)
men nu är hon och sjunger i vendelsö typ, :)
Asså jag och Linn är ganska coola faktist, med var ramsor och allt möjligt.
Imorgon, så tänkte jag och Linn ta en liten tur på stan, och fira att vårvädret har kommit,
så jääävla skönt!
Igår har jag varit bästis med Miranda i hela 14 år, jävligt mycket faktist.
Och, jo, det är en jacka på H&M som jag är helt kär, kostar ca 400 kr.
Typ grön med krage. Den är jätte fin. kommer skriva sen om jag har köppt den, så lägger jag ut ett litet foto också.

Men nu ska jag fixa mig lite granna, men skriver sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0