kände mig tvungen..

10 Favoriter

Färg:
rosa
Band: förut gälde Westlife
Film: step up
Bok: Linas kvällsbok
Sport: suger
Årstid: öh sommar såklart
Veckodag: lördag
Glassmak: vanilj
Tid på Dygnet: 21:00 och 14:00

9 För tillfället

Humör:
trött
Smak: fanta
Kläder: pyjamas (playboy kalsonger och t-shirt)hah
Bakgrund: thailand
Nagellack: CHOCKrosa
Tid: läskigt faktist, men just nu 00:00 :|
Omgivning: mitt rosa rum
Irritationsobjekt: att det är varmt

8 Första

Bästa Vän: 
Miranda,14 år
Screen name: whaaat!? aja det får vell bli Linn älskling!
Husdjur: hundar och mitt transexuella katt
Piercing: räknas öronen?
Förälskelse: första riktiga!?
Musik:  typ house
Bil: Ferrari
Mobiltelefon: den första var en motorola

7 Senaste

Party: 
igår
Mat: uhm salad faktist
Dryck: fanta
Biltur: till tåget
Kyss: hemliss
Spelad låt: uhm, på min pea:)
Tv-program: Körslaget, hahahaha

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner:
haha nej?
Brutit mot lagen: är olagligt snygg, räknas dt?
Blivit arresterad: haha

Badat Naken: när jag var bebiss

Varit med på Tv: jupp

Kysst någon du inte känner: :|


 

5 Nej tack


Kläder:  foppa skor

Mat: äckliiga inälvor:S

Musik: sån dära läskig där dom skriker

Dryck: ingen aning

Personlighetsdrag: många


 

4 Saker
 

Du gjorde igår kväll: var med Linn

Du kan just nu höra: när folk skriver på msn

Du kan inte leva utan: familj, vänner, data, plattång

Som du gör när du har tråkigt: går runt i en ring, och blir snurrig, och sen ramlar


 

3 Personer


 

Du kan berätta allt för: mina vänner, som jag känner att jag verkligen litar på!

Du tycker om: alla som ställer upp för mig och är äkta

Du inte gillar: hahahah dom vet vilka dom är


 

2 Val


 

Kaffe eller te: kaffe med många skedar oboy i :)
Vår eller Höst: våren, för då väntar man på sommaren

1 Önskan
:|


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Dröm sött! :)

2008-04-06 @ 00:19:21
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0