ahloo

Skrev detta imorse men det gick inte att publicera inlägg då;


Nu sitter jag här och har precis fixat mig till skolan. humöret är vell inte på topp, är jätte trött osv osv.. Hoppas på att det blir en lugn dag i skolan. Jag hatar måndagar, efter helgen är man alltid som tröttast även fast man borde vara utvilad efter att man har varit ledig från skolan två dagar. Men så är der aldrig, inte för mig iallafall.
 
Det närmar sig min födelsedag mer och mer nu, det är antingen 15 eller 16 dagar kvar, jag orkar inte räkna exakt.

Gud vad kallt det är, sitter nästan och skakar. Nu är dags för mig att gå till tåget och frysa ihjäl på vägen..

Dagens outfit;
Rosa jacka/tröja från Gina tricot
Vitt linne
Svart hög kjol från gina tricot
Tunna tights.
Samma skor och väska som igår :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skitsnygg outfit!

2008-09-03 @ 13:55:46
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0