ยักษ์ เหนื่อย

Idag blir det bara ett inlägg, har inte orkat faktist..
Skolan gick bra, vi hade musik prov och jag tror att jag fick alla rätt. Sen hade vi engelska glosor, och det visade sig att jag hade pluggat in fel glosor. men det var muntligt så läraren märkte nog inte. Nu är det ju nian, och jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Det känna jätte jobbigt med all press på sig, och att hela min framtid hänger på det här. Men det känns ändå bra, att det är sista året i grundskolan.
Jag har tänkt en del på det här med gymnasieval, men jag vet inte va jag vill blir riktigt.. Har varit inne på att vilja bli reseledare ett bra tag nu, men vi får vell se. Mycket kan ju ändras.
När jag kom hem så gjorde jag en pannkaka med nutella och honung i, det var sjukt gott! värt att testa,  och det är ett plus i kanten om det är citronhonung. hihi.
Sen var jag hemma, tog det lugnt, och såg en skit läskig film som hette "When a stranger calls" någon som har sett den kanske? Ni som inte har sett den tycker jag verkligen att ni ska se den. En väldigt spännande film och man kan inte släppa blicken från tvn.
Och jag har inte ridit på hela sommaren men ikväll så red jag faktist :O, måste säga att det var ganska härligt, förutom ryggen som gjorde jätte ont..
Sen när jag kom hem, så hoppade jag in i duschen, i 40 minuter var jag där, somnade lite halvt.
Jag har kommit i säng alldeles för sent ett bra tag nu, och jag orkar inte komma upp på morgonen.

Sjäälvklart, jag som hade bilder att lägga upp på dagens outfit och lite mer, nu går det inte igen..
Men jag lägger ut det imorgon s¨å får ni lite mer bilder då istället.
ราตรีสวัสดิ์ (raa dtii sà-wàt) = god natt på Thai,
xoxo Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett den. den är verkligen läskig!

2008-08-29 @ 18:44:17
Postat av: natalie

jag har sett den, skit läskig :O

2008-08-29 @ 19:09:02
URL: http://ochetthjarta.blogg.se/
Postat av: Snuttan

Hah, jag har me sätt den filmen. Tyckte inte den var så jätte läskig, men lite grann. Hade den där melodin på min mobil förut & typ skrämde alla. HAHA

2008-09-03 @ 18:21:16
URL: http://movebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0