pling plong pianoo

Nu ligger jag här, ny duschad med min bärbara  och kollar på girls of the playboy mansion. Åh dom är så bortskämda..
Min dag har varit lugn, först skolan, där vi hade lite diagnos i matte, usch, och så höll vi på med något grupparbete i So.. Sedan åkte jag hem, har suttit vid datan "datanörd" och har pluggat lite på musiken. Jag suger verkligen på det, skulle så gärna vilja kunna sjunga och allt sånt där, men nej. Jag föddes utan någon vidare sångröst, eller jag kanske kan få den låte lite cool ibland men det är inte ofta. Och vi ska inte ens prata om hur jag spelar instrument, trummor tycker jag är lättast, men gitarr och piano funkar bara inte för mig.

Juste det är derbyt idag. AIK - bajen, hejja AIK, just nu står de 2-1 mohaha.

Föresten, så skulle jag jätte gärna vilja videoblogga, någon som kan hjälpa mig om hur jag ska gå till väga?:)

Det här är nog mitt sista inlägg idag, tänkte komma i säng någolunda tidigt. ha det toppen,

XOXO Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0