skolstart

När började ni i skolan?
jag började iaf i måndags, tycker att de var lite väl tidigt .
dom första två dagarna var chill, men idag usch fy blä. Nu har vi börjat pluggat redan, och första provet är nästa vecka, i musik. Typ piano, kunna alla tangenter och skit -.-.  Nu är man ju äldst i plugget, det känns ju bra. Men något som var jäkligt förvånande var att även sexorna har kommit ner till högstadie huset. dom skriker och springer runt i skåp hallarna, vilket är skit jobbigt..
Lite glad är jag, för idag när vi hade spanska så avslöjade min spanska lärare att vi förmodligen drar ner till spanien en vecka i slutet av september eller början av oktober ,  men frågan är, can i trust him?
Hmm, vad har jag haft på mig dom här första dagarna`?

måndags: vitt linne, och en grå rutig hög kjol från Gina tricot.
tisdags: Rosa little miss t-shirt, svart hög kjol från Gina tricot, och vita over knee strumpor.
idag:


Vitt linne som min syster köpte till mig nere i Palma, och jeans shorts (avklippta jeans från Bikbok).


i tisdags, jag och en kille som går i min klass, han heter Erik, och han ska jag faktist gå till balen med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett söta

2008-08-24 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0