Toppen :(

Nu ligger jag i min säng med min laptop. Var nyss och sköljde av ansiktet, ´för vet ni? jag har bränt mig som fan, eller asså det kommer säkert bli brunt, men just nu så är det rött och hela kinderna är kokheta. Skulle vara skönt med lite isbitar på dära haha (a)
nej fytusan det är inte kul att bränna sig. Men ni skulle sett mig senast när jag var i thailand, jag hade aldriiiig bränt mig innan.. Men jag brände sönder ansikitet, så det var helt uppsvullet och jag fick käka tabletter och skit, det var helt hemskt :O sen gick det över efter kanske en vecka, jag fick till och med blåsor i fejjan, och alla thailändare sa "oouh to much sun " hah. En kväll så gick hela jäkla vårat sällskap ut med solglasögon och käka när det var mörkt för att jag och mikis inte skulle känna oss ensamna med det eftersom vi inte ville visa våra sönerbrända ansikten, hah. minne det asså. :)

nej nu ska jag nog sova. Men vi hörs imorgon, visst?:)


Den här bilden fixade söta Sofia åt mig!<3


Och den här bilden fixade söta Jennie åt mig <3

xoxo Kim

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi, sötaste kim :)

2008-08-27 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0