ångest

halloo, nu är jag hemma och allting . Jag är jääkligt trött så det blir tidigt ikväll. Igår var faktist trevligare än vad jag trott. Var som sagt i Saltsjöbaden på kräftskiva. Vi satt inomhus för det var skit kallt ute. Vi käkade och sedan rökte vi lite vattenpipa, tror att jag kom i säng runt 1, tidigt faktist.

Sen imorse kom mamma och väckte mig och min syster för vi skulle åka hem, vi klev upp i sängen och åkte nästan direkt. Jag var skit hungrig så jag kom med idén att käka donken klockan 11 på morgonen. Och det gjorde vi. Hela familjen in på mcdonalds och alla ´åt en varsin stor meny, för mig blev det big mac. haha.
Sedan när jag kom hem så fixade jag mig nä'stan på en gång och sedan drog till stan med Josse och Anton. Det var jätte trevligt, vi kollade i affärer och lite sånt, men jag hittade inget som jag ville ha.
Vi drog hem klockan 18.00 men när vi kom till västerhaninge för att byta tåg visa det sig att det tåget inte gick förens efter en halvtimma-.- så jag och Josse satt och vänta där (Anton hoppade av i handen). Tillslut kom tåget och jag kom hem till my home runt 7 :)

Har lite ångest för jag har mulat i mig en massa choklad haha. Jag vill faktist gå ner i vikt, vägde mig igår, och jag väger 53 kg nu och är ca. 1.69.. känns som det är lite för mycket.jaja.

Dagens outfit:

Vitt linne från Gina tricot
Svart cardigan från Gina tricot
Blommig sjal från Italien
jeans från Diesel
Svarta skor från top shop
och en vit väska från Gina tricot
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hörru du lilla vän det är absolut inte för mkt, jag är 1,60 lång och väegr 52, det är för mkt, haha (:

2008-10-03 @ 16:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0