bommul, bly, va?

Kom hem från skolan för ca 40 minuter sen nu:)
skoldagen var lugn, men ändå mycket plugg för att vara första veckan, jag känner verkligen att jag jag inte orkar med skolan. Men det är sista året nu innan gymnasiet så det är lika bra att kämpa på, det handlar ju om resten av livet.
Dagens knäppaste var nog på spanskan, Geberg frågade vad som vägde mest utav 100 kg bommul och 100 kg bly. Smart som jag kände mig så säger jag självklart att bly väger mer.. Men ickeeee, alla garvar åt mig, och säger 100 kg är 100 kg, spelar ingen roll vad det innehåller, det väger ändå lika mycket.. haha, sen blev jag kallad blond of course -.-.
Imorgon ska vi in till Djurgården och typ göra något, plus att vi ska till Nordiska museet. fan vad tråkigt..

Efter skolan så drar jag hem till mig med Josse, vi ska laga någon god mat eftersom vi kommer vara home alone. Sen kommer vi dra till stan på kvällen elr något, sen slaggar vi hos mig också.

Fick barnbidraget idag, dock bara 800 pga mina telefonräkningar. Måste verkligen köpa kläder och även höst skor nuu.

Dagens outfit:

Linne från Vero moda
jeans från deep.


Tack för mobbningen Andreas  =(

Kommentarer
Postat av: Anonym*

de där kläderna hade du i skolan idag... du såg rätt bra ut i dom ;)





Stackars dig Kim för mobbningen... hehe

2008-08-21 @ 18:00:20
Postat av: andreas (mobbaren)

HAHAHAHA du fick i håret ! <33

2008-08-21 @ 19:13:48
Postat av: kim

hahaha mm (a)<3

2008-08-21 @ 22:13:32
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: linus

fan va du är skön kim haha! spec me de där bly och bommul haha

2008-08-22 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0