23 dec

Herregud, det är ju inte klokt. Kan det verkligen vara julafton redan imorgon? Det är nog många som ställer sig den frågan här i stockholm, för när man kollar ut ser man tråkig grön ferg och vattenpölar.. no fun at all..

Mamma kom precis in och väckte mig och frågade om jag ville åka med henne och shoppa. Jag sa snällt att jag skulle åka iväg med Anso och stressa lite, men att i gärna hängde på ett tag. Så nu  åker i om ca 1 timma till haninge centrum, och stressar med allt annat folk som också är sega med julklappar. sorgligt...

Mamma är just nu ute och hugger gran, ja, hon hugger, i skogen, min mamma.. Måste medge att hon inte är så bra på det där, hon kommer oftast hem med den minsta och ynkligaste lilla granen i världshistorien. Oftast skyller hon på att dem är söta. haha..
Min lilla katt ligger här brevid mig nu. För ca 5 minuter stog han och pratade med mig, han är verkligen knäpp.. Katter pratar inte. Självklart jamar han, men alltså att han sarar varje gång man säger något. Han komm tillsist hit och började trampa på tangentbordet, gaaaah..

Nej nu är det dags att fixa iordning mig och sedan åker jag. Men jag skriver ikväll när jag kommer hem :)
Hur ska ni spendera dagen innan julafton, ska ni också julklapps stressa, eller vet ni bättre?;)

Se här vilken söt bild jag hittade på Anso;

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin bild :)

2008-12-23 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0