Ansos place

Godmorgon Darlings.
Igår kväll vid 10 tiden så gick jag över till Anso, eftersom att min mor som fyllde år ändå gick och la sig..
Jag och Anso hade så jädrans kul!! Jag hade ju självklart med mig min kamera, så vi gjorde en fotostudio och tog en massor utav bilder, tills batteriet tog slut..
Tyvärr så kan jag alltså inte lägga in bilderna nu eftersom att jag som sagt inte ha batterier och för att jag är hemma hos Anso. Men ni får se några senare.

Nu har vi iallafall precis ätit frukost, snart ska vi gå hem till mig och fixa oss lite. Sedan drar vi nog in till stan och kikar mellandagsrean, woho! shoppa shoppa.
Anso ska förmodligen köpa en par skit snygga skoletter från Bianco och jag ska leta efter en kofta. Sedan ska vi också gå in på Beyond retro (second hand), för ibland kan man hitta skitsnygga saker, och jag ska se om jag vågar köpa något eftersom jag är så jäkla nojjig med vintage kläder.
Jaja, nu vill Anso ha hjälp med att ta bort frukosten, samtidigt som hon kallar mig för "prinsessan", åh love it!

Hittade en rysligt gammal bild på mig på Ansos dator, från i början av sjuan!


Kommentarer
Postat av: Hannah

hihi vad gulli :)

2008-12-26 @ 11:26:16
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/
Postat av: Miranda

så söt bild kimsan.

2008-12-26 @ 21:40:42
URL: http://cocopops.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0