betyg fan

hallå där ute. Har kommit hem från skolan nu, Alexandra sitter vid min sida. trävligt.
Dagen har varit trist, grät till och med för min ena lärare psykstörd, hotar mig om mina betyg sista dagen:S
Och jag är så himla missnöjd med mina betyg, åhh, lärare som säger att man ska få mvg ger vg, faan!

Men jag orkar inte prata om den här piss dagen, istället så ska jag och Alexandra åka till Nattas pojkvän (han är inte hemma). Där ska vi bara ta det lugnt, kolla på film och prata en jäkla massa tjejsnack, Anso är också där :) . Sedan får vi se vad som händer, kanske drar jag och Alexandra vidare eller något kul.
Nu ska vi fixa oss litegrann.
Skriver nog senare, har en del bilder då också :)
pusspåer

Kommentarer
Postat av: zarah

så där e mina lärare också! Sjukt störande

2008-12-18 @ 20:24:12
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Det blir nog bra gumman....

Älskar dig

2008-12-19 @ 00:37:46
Postat av: Hannah

Är inte heller så värst nöjd med mina betyg..

2008-12-19 @ 15:07:44
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0