fot ont

Nu har jag hunnit vara i stan hela dagen, i högklackat.. Jag har så jävla ont alltså, blåsor under hela fötterna, men vill man vara fin så får man lida pin!
Hittade ett par skor, mina DRÖMSKOR, dom är haså jävla heta, och exakt i min smak, sedan blev det även ett par leggings.
(de är mycker mycket snyggare i verkligheten!)


Efter staden så åkte jag och Anso hem till mig, käka middag och sådant. Sedan har vi sjungit Abba singstar med min syster, och vi är verkligen nya "A-teens" hah.
Kunde inte blogga när jag kom hem, eftersom att Anso verkligen AVSKYR när jag sitter vid datorn när jag är med henne, och jag ville inte göra henne "besviken"

Men vi tog ju ett par bilder igår, som jag nu har laddat in. Dock blev väldigt, väldigt många oseriösa och jag garvar på de flesta, men ni ska få se några som blev okej ! :)
Och till er som undrar; så fotar jag med en Olympus E-420





De hemska bilderna sparar vi, ett tag till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder :)

2008-12-27 @ 01:27:21
Postat av: Anonym

åh vilka vackra fötter ni har!

mer bilder på era fötter tack!

2008-12-27 @ 01:30:49
Postat av: ok

synd att olympus inte har så många tillbehör.

2008-12-27 @ 18:20:49
Postat av: jenny

du ser jättebra ut!:)

2008-12-28 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0