Frågerunda del 1

Postat av: Maja

Brukar du läsa Kissies blogg?
Vilka bloggar brukar du läsa?

Kissie frågan har jag svarat på längre ner. Jag brukar läsa Kenzas blogg mest, sen även Lisaplace. Men Lisaplace börjar jag tröttna lite smått på eftersom att hon nästan aldrig uppdaterar. Men Kenza tycker jag mest om.

Postat av: Ida

Vem/vilka är dina favorit artister/band?

Jag har många, Chris Brown, Jonas brothers, Leona Lewis, The script, coldplay och många mer. Jag lyssnar på allt möjligt förutom skrik musik, och jobbig techno..

Postat av: Hanna

Varför använder du ansiktsmasker? :o du har ju fin hy!

Tack, men jag har faktist problem med min hy, det är därför jag använder så mycket masker och sådant. Jag kämpar verkligen för att få fin hy, men det går upp och ner hela tiden. Men jag är iallafall medveten om det är försöker förbättra det.

Postat av: ellinor

är du fjortis? jag tycker du liknar dom på playahead!

Jasså? jag har varit fjortis, det ska jag verkligen inte ljuga om. Jag var en gång i tiden hon som gick runt i fjällräven, vita läppar, stoooora solglasögon i mörkret och tuperat hår. Men jag och Alexandra pratade faktist om det där igår, och hon sa då, att hon inte kunde fatta att jag en gång har varit fjortis, för jag har förändrats så himla mycket på ganska kort tid. Jag trivs som jag är nu. Och nej, jag är inte fjortis.

Postat av: Lisa

Kan inte du lägga ut ett inlägg där du skriver/tar kort på vilka produkter du använder i ditt hår och rengör ansiktet med. :D

Ja det skulle jag kunna göra :)

Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

Okej det ska jag göra :)

Hur är det att gå i tungelsta skolan? Är det stökigt?

Det har blivit mindre stökigt nu, men visst det är fortfarande stökigt. Och det är ganska mycket bråk. Jag tycker inte om Tungelsta skola, och det finns så mycket "hat" i våran skola vilket gör en tråkig energi.. Lärarna är okej, dock väldigt snåla med betygen och det är lätt att man blir orättvist behandlad..

skulle du kunna tänka dig att förstora läpparna eller brösten när du blir lite äldre?

Jag har redan väldigt stora läppar så dem skulle jag inte kunna förstora mer. Brösten skulle jag kunna förstora lite lite kanske, men bara så det ser naturligt ut.

Vilken är din favoritklädaffär?

Hm, samma sak där som med skoaffärer Jag handlar på lite olika ställen. Gina tricot, H&M, bikbok. Ja jag kan sitta och räkna upp jätte många. Men jag gillar och "leta" efter kläder som är undangömda i affärer så att inte många har likadana.

Hur gör du för att dölja dina finnar så bra på bilder? Har sett dig irl,du har ju inte alls fin hy och så har du skrovliga läppar,men det syns inte heller på bilder. Du är verkligen duktig på photoshop,eller är det ps du använder?skulle vara intressant att veta

Du har rätt, jag har ingen fin hud. Men vill du veta något mer jag inte har? Jag har inget såntt där program där man kan fixa bilder, inte photoshop eller ps, så det är omöjligt för mig att fixa bilderna, och jag skulle förmodligen suga på det om jag hade det eftersom jag är inte så teknisk utav mig.

går du på någon sport ? (:
eller har du gått på någon / några ? :)

Just nu går jag inte på någon sport. Eller jag rider lite då och då. Förut gick jag på dans i flera år, innebandy någon månad och cheerleading någon vecka.

Vad tycker du om Kissie och blondinbella?

Kissie, usch säger jag bara. Jag tycker hon beter sig som en omogen fjortis, hon verkar totalt pinsam och hon ska föreställa 91a.. Kolla på min syster som också är 91a t.ex, hon är så himla mycket mognare. Ibland undrar man om Kissie ljuger med sin ålder.. Blondinbella har jag väl tyckt om lite upp och ner, (tidigare inlägg). Ett tag så tyckte jag verkligen inte om henne, nu hade jag börjat göra det igen, tyckte att hon lät ganska smart när hon skrev osv. Men seriöst, hennes tv dagbok är ju pinsam, och den har förstört allt enligt mig. Så nejtack till båda utav dem. Men ska jag vara ärligt så kan jag ändå inte hindra mig från att läsa deras bloggar.

Är du feminist?

Jag tycker inget annat än att män och kvinnor ska behandlas lika.

Postat av: Axel Bronder

Varför följer du efter mig?

HAHA, Axel Bronder, vem fasen är du? dream on

Postat av:

Varför säger du att du är en glad person när du alltid klagar så himla mycket. På saker som hur du har ont i huvudet, mår illa, skolan osv? Doesn't make sense. Är du aldrig nöjd?
Tips: Uppskatta det du har istället

Jag tycker om din fråga, och den är verkligen värd att ta upp. Jag är oftast glad, det kan du fråga alla mina kompisar. Men hur jag mår, alltså om jag är sjuk (mår illa, huvudvärk) har ju inte och göra med om jag är glad eller inte. Jag är glad även om jag är "sjuk". Och skolan, visst, det är AP stressigt nu, men jag är glad iallafall, så det är tråkigt att du har fått den uppfattningen om mig. Jo, jag är väldigt nöjd med mitt liv, men hur är du om du har sprängande huvudvärk? Jag försöker vara glad, och ser den ljusa sidan, man blir ju frisk, rigtht?

Vad har du för betyg?

Jag har inte så jätte bra betyg faktist, men jag kämpar allt jag kan för att få bättre betyg. Just nu har jag 195 poäng, men de flesta gör en rejäl höjning sista terminen i nian.

Postat av: gösta

va skulle du helst göra ? hångla med en full reinfelt eller färga håret svart?

hahah, rolig fråga. Jag skulle absolut färgat håret svart, tycker att det är ganska fint faktist eller mörkmörk brunt :)

vilket var den bästa tiden lågstadiet/högstadiet/gymnasiet?

Jag har ju en sålänge bara gått låg, mellan och högstadiet, men utav det så självklart var lågstadiet skönast. Men man hade ju ändå "inget liv" då, eller det där lät fel, men du kanske förstår hur jag menar? Nu har man ju verkligen börjat leva, och man lär sig att fatta egna beslut. I högstadiet är det dock mest plugg och det är väldigt stressigt. Men jag ser fram emot gymnasiet, och jag hoppas att det blir den bästa tiden. :)

vad heter din bästa killpolare och hur blev ni polare?
Ja du.. Jag har många bra killpolare, och ingen som är sådär direkt "bästa". Men jag har väldigt lätt för att umgås med killar som kompis. Och oftast så är det genom kontakter som jag har fått de killkompisarna jag har.

hur är du som person?

Jag är väldigt väldigt glad som person, som oftast inte visar mig sårbar irl. Jag är väldigt envis, och lyckas ganska ofta få det jag vill ha. Hm, hur ska man förklara sig själv egentligen.. När jag var mindre var jag "mammas lilla flicka" verkligen, jag hängde efter henne hela hela tiden, och klarade mig nästan aldrig själv. Jag är ganska mogen för min ålder tror jag, eller det är många som säger det till mig. Nu ska jag inte bara babbla på om bra saker, jag har självklart dåliga sidor jag med, men alla lyckas nog handskas med dem genom åren. T.ex jag har ganska dåligt tålamod, och mitt morgonhumör brukar oftast inte vara så trevligt..

Postat av: Sandra

hmm ,
vikken är din favoritskoaffär ?? :)

Åh, vilken jobbig fråga.. Jag ÄLSKAR ju skor, och har ingen direkt favoritskoaffär, jag shoppar skor på olika ställen hela tiden. Men jag köpte ett var stövletter från shestore, och jag tycker att dom har snygga skor. Sen brandos.se skulle jag jätte gärna vilja köpa ett par skor ifrån, för dom har ju supermånga snygga skor. :)



Mer kommer :)

Kommentarer
Postat av: hh

tror du ärligt att du är känd eller ngt? tror du folk är intreseread av ditt liv .. ?? du är bara ett jävla ego ...exakt vd din blogg består av ego, ego ,ego!!

2008-12-21 @ 13:50:36
Postat av: Kim

jag är verkligen inte ego. men du verkar vara feg?

2008-12-21 @ 14:31:47
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

en till fråga: vem e max som du skrev om. är han en bra kompis?

2008-12-21 @ 22:18:44
Postat av: s

har du nån gån vart osäker på dig själv?eller alltså haft dåligt självförtorende? och vad vill du bli när du blir "stor"? tycker att din blogg är jättebra och du verkar vara en riktigt snäll ock skön person, dina vänner e nog glada att va vänner med dig ,de tror jag att jag skulle vara. fortsätt kämpa och ha de bäst.

2008-12-21 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0