Godmorgon

Nu har femtonde luckan i min chokladkalender öppnats, där fanns det en chokladbit som liknade en ringklocka. Skitgott att man får unna sig lite choklad på en vardags morgon. En stor godis skål står och kollar på mig på bordet också, men jag antar att den får vänta till ikväll, hihi.
Jag har precis ätit lite frukost, var inte hungrig för fem öre, men jag vet att jag inte orkar lika mycket när jag inte äter frukost, så det var bara att pina i sig en rostad macka och lite oboy.
Har sminkat mig lite smått, och ska snart ta på mig några varma kläder eftersom att det är svinkallt här.

Juste, fick veta igår att flytt datumet har flyttats upp ännu en gång. Men nu är det fast datum, hoppad jag.. Vi kommer flytta i mellandagarna alltså mella jul och nyår. Det kommer bli stressigt men det måste funka.

Jag har inte köpt en ända julklapp, gud vilken julstress det här kommer bli..
Nu måste jag kila, ha en super trevlig dag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0