good morning

Åhej ohoj sakta i backarna.
fråga mig inte varför jag skrev sådär..
-Har precis ätit frukost, eller det blev mer åt brunch hållet.
-Har flätat mitt hår i en massor av flätor så att det är vågigt till ikväll. -
-Har även tagit emot en del sms från någon mr psycho.
-Och så har jag gjort två ansiktsmasker, snart ska jag göra en tredje.

Ja, det har jag hunnit med en sålänge idag. Sitter just nu och väntar på Alexandra som har match, sedan ska hon hem och duscha, och sen hem till mig. Här ska vi fixa oss skitsnygga och sedan bär det iväg till Min systers fest.

Får se när jag avslutar frågerundan, eftersom jag vill att alla läsare ska få chansen att ställa en fråga. Så det kanske får vänta till imorn, men fråga på gottfolk!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Men jag tar allt i slow motion nu på dagen så kan jag vara pigg ikväll, Och jag ska dricka mycket vatten, så jag inte har huvudvärk ikväll, som jag hade igår.

En gammal bild, på en brunhårig Kim, nyhemkommen från Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0