håll tummarna

(Skrevs igår kväll, av någon underlig anledning så publicerades det inte)
Så, nu har jag tagit en dusch, och sitter nu med en rengörande ansiktsmask i fejjan. Ska snart gå och tvätta bort den och sedan bege mig till sängen och sätta igång tvn. Det blir alltså en tidig kväll för mig, eftersom att det har blivit sent på senaste tiden så jag knappt orkar ta mig upp på morgonen. Jag "lovar" att nästa termin så ska det bli ändring på det, nyårslöfte kanske?


Imorgon har vi den sista vanliga skoldagen, men man orkar ju knappt göra något eftersom att betygen redan är satta. Så man kan ju nästintill bara sitta och slappa på lektionerna.

Får förhoppningsvis reda på engelska grammatik provet imorn, där hoppas jag på vg, men tror dock att det bara blir ett G. Sedan har vi historia provet som jag avslutade idag, som jag också tror att vi får reda på imorn. I historia håller jag verkligen tummarna nu för att få Mvg. snälla snälla snälllaaaa. Håll tummarna för mig sötisar!

Sov gott så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0