julklapp 15 dec

har ni haft en bra dag?:)
Min dag har varit bra, trots att jag blev väldigt besviken att jag bara fick Vg på hinduismen uppsatsen som jag har kämpat så hilma mycket med. Vill inte låta bitchig eller något, men jag förtjänade faktist mvg..
Efter skolan åkte jag direkt hem. Nu har jag bara slappat och njutit av att jag inte har några läxor.
För en liten stund sedan så kom min syster hem. Hon hade köpt ett par skit snygga skor, sen hade hennes beställning från Asos kommit och allt var grymmt snyggt. Well done sister.
Jag blev faktist så avundsjuk så jag bad om att få min julklapp av henne nu, och det fick jag. En skit snygg svart hög kjol. Det kommer bli så snyggt med en svart tubtopp och snygga skor. Åh vad fin jag kommer bli på min systers fest, ni kommer få se bilder såklart när lördagen kommer!
Nu ska jag ta av mig alla snygga kläder jag har på mig (går till och med runt i högklackat) och sätta på mig något mer behagligt, kanske mjukis dressen. Middagen är klar också det blir kyckling, gott!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0