Merry christmas

Godjul era sötnötar.
Imorse när jag vaknade hade det rullat in hur många sms på mobilen där det stog "god jul" och det tog ett tag för mig att fatta att det faktiskt var julafton.

Jag fick dock ett jobbigt sms att läsa, Alexandra var påväg till sjukhuset och har blivit jätte sjuk, så jag gick direkt ner till mamma och berättade detta och nu sitter jag orolig som fasen men har fått sms utav henne där hon skrivit att det blir nog bättre.

Inne i mitt rum låg det iallafall ett paket från Esprit, i den så låg en väldigt väldigt snygg svart halsduk. Tack mammsen :)
Resten av klapparna får vänta till efter Kalle anka.

Nu hörde jag en bil utanför, alltså så kommer min kusin och morbror nu, så det är dags att äta jullunch, fy fasen vad goottt!!:DD
Vi hörs senare, kärlek till u all!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Hahah nu när jag läser ser våran dag rätt lika ut :)

2008-12-25 @ 00:58:33
URL: http://faceup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0