om ca 1 timma..

Har precis kollat på en film, som faktiskt var bra i början, men slutet förstörde allt. Aldeles för mesigt slut för min familj iallafall. Den handlade om en kille som blev författare och sedan fick han reda på att han skulle "dö" av en såkallad ängel.. Någon mer som såg den?

Ja, om ca 1 timma så är det julafton, den 24 december 2008.. Dagen som de flesta längtar efter i väldigt lång tid. Och alldeles straxt så är denna dagen här. Känns det inte konstigt? det tycker jag iallafall..
Och jag vägrar att vara vaken när klockan har slagit 00:00. 
Så nu är det nog dags för mig att ta en dusch och sedan bege mig till sängen. Imorgon när jag vaknar så väntar förhoppningsvis någon klapp i strumpan.

Hur ska ni spendera eran julafton? hemma med familjen eller kanske åka iväg?
Jag spenderar den med mor, syster och mormor. Som vanligt, och jag älskar det. Kanske kommer även min morbror och kusin för att äta jullunch. Supermysigt. Och jag suktar redan efter den goda maten..

Försök sov nu allihopa så får ni julafton snabbare, jag vet dock att denna natt känns som den längsta på hela året..

Imorgon så får man även öppna sista och största luckan på kalendern, spännande!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihi, jag kör också med choklad-kalender ^^

2008-12-23 @ 22:59:14
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/
Postat av: Micaela

Det gör alla,det hör ju till :)

2008-12-24 @ 00:20:38
URL: http://micaelis
Postat av: Pappsen

Ha en jättemysig jul....., saknar er, men snart ses vi....



Puss

2008-12-24 @ 04:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0