ouch..

Nej, det här blev ingen rolig kväll. Bråk i stugan sedan ett par timmar tillbaka. Nu har alla gått och lagt sog förutom jag.
Så jag antar att det är min tur nu..
Ska ta 11 tåget till haninge imorgon och kolla om det finns någon mer julklapp att köpa. Jag tycker faktist att det är skitkul att köpa dyra saker till folk, för,,,, nej jag vet inte varför. haha :)

Jag måste bara säga att min mormor är så himla underbar, hon betyder så jäkla mycket för mig. Och hon visar verkligen att hon bryr sig om mig och min syster. Utan henne, så vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort. Hon är så lätt att prata med, i alla lägen. Ja, hon är helt enkelt bäst!

Jag tycker att det är så kul med gammla bilder, så här får ni en bild ifrån Thailand, här var jag brunhårig också..

Kommentarer
Postat av: K

gud vilken söt bild! måste också säga att din header är fin :) har du gjort den själv?

2008-12-23 @ 00:35:04
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-23 @ 00:41:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack:) nej jag har faktiskt inte gjort min header själ, en kille som heter Stefan gjorde den:)



Godnatt :)

2008-12-23 @ 08:52:39
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt du är :)

2008-12-23 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0