Packa packa

Tudeluu!
Kom hem från skolan för 1 timma sedan. Jag slutade alltså en timma tidigare eftersom vi hade elevensdag.
Dagen har varit helt rörig, vi har för det mesta suttit och spelat spel, sedan kollade vi på den tristaste filmen någonsin "Matematikens historita", tror jag att den hette.
Sista lektionen så var vi ute och mätte lite, skittråkigt, men jag och natta fick hjälp av vår lärare eftersom båda hon och vi ville komma hem ;D

Skulle ju egentligen till Pontus, men jag kände mig hängig, var allmänt trött, ont i huvudet och snuvig. jävla vinter... Så det blir till att vila idag, eller det är vad jag vill göra. Men min mor vill att jag börjar packa inför flytten, så jag får väl lyssna på henne och börja göra det som jag är sämst på. Hon var hemma nyss och vek en kartong åt mig eftersom jag inte fattade hur man skulle göra..
Så jag måste alltså sätta fart nu eftersom vi flyttar om drygt en vecka, och jag kommer inte ha så mycket tid att packa de kommande dagarna. Hörs senare!

Jag lekte frisör idag, på bilden är det Natta, Anso och Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2008-12-20 @ 16:00:35
Postat av: Anonym

om hon till vänster har färgat håret, vilken färg hade hon? (Alltså vilket märke och så..) sjukt snyggt va det iaf.

:)

2008-12-21 @ 21:38:52
Postat av: Kim

Natta har färgat håret ca 100 ggr.. Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det där.. :(

2008-12-21 @ 23:45:20
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0