scary

Det är läskigt tyst hemma hos mig...
Och dagen bar mig ingenstans, jag sitter fortfarande här. Skulle egentligen till Pontus, men allt blev för stressigt. Sen fick jag veta att idolerna, kevin Robin och Alice tydligen kommer till haninge centrum ikväll. Men jag skippar att åka dit, kommer vara grymmt mycket folk och jag har ändå redan träffat dom..
Försöker packa lite, det går inge bra at all. Jag suger på att packa, och jag skulle aldrig kunna bli en flyttgubbe, inte för att jag har tänkt på att bli det men ändå.
Min älskade katt ligger här framför mig och är hur trött som helst, lika trött som jag. Men man får faktist vara trött såhär dagen efter, eller hur?:)

Alexandra är på jävla julbord, och imorgon åker hon till Dalarna, den jäveln, hon ba lämnar mig i sticket.. Jaja, jag kommer ändå stressa hela denna vecka som jag egentligen borde vara ledig på..
Frågan är om det kommer vara lugnt här i stugan på julafton, jag har svårt att tro det. Vi flyttar ju trots allt ca 2 dagar efter. Och på juldagen kommer vi inte ha tid för att packa eftersom att mor min fyller år då. Men det ska lösa sig, och förhoppningsvis så är det här den sista söndagen som jag spenderar i detta hus, hoppas hoppas..

Jag känner för att vara lite extra trevlig, så jag bjussar på en gammal fjortisbild.. Kolla håret liksom.........

Kommentarer
Postat av: ATW,

söt du är :)

2008-12-21 @ 18:17:48
URL: http://atws.webblogg,se
Postat av: hejkkung

ditt hår var ju fint :)

bra blogg btw! <3

2008-12-21 @ 18:37:49
Postat av: TVILLINGFLICKOR.BLOGG.SE

söt :)

2008-12-21 @ 21:25:42
URL: http://tvillingflickor.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin på bilden, men du är finare nu. du tar inte illa upp för jag säger så va? :)

2008-12-21 @ 22:23:45
Postat av: moa

fin bild :)

2008-12-21 @ 22:48:37
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du är inte fjortis någonstans.. ? :P

2008-12-22 @ 18:37:54
Postat av: ansuuuuuuuu

den mena ja xD

2008-12-22 @ 20:51:02
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: sara

håret va ju fint ju ? :)

2008-12-22 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0