Slut.. läs!

Nu är julafton slut, och jag hoppas att ni har haft en trevlig sådan.
Har inte bloggat något under dagen, och jag hoppas att nu förstår varför?
Jag har haft en supertrevlig julafton, skit god mat och asbra julklappar, och jag antar att ni är lite nyfikna på vad jag fått`?

jo, jag har fått något som kommer göra den här bloggen så jävla braaaa, och det är inte mindre än en system kamera, wohoo känner jag.. Jag har absolut fått mer saker bl a; Pengar, halsduk, sjal, saker till mitt nya rum, Abba singstar, minneskort till kameran (4gb). Sen kommer jag inte på så mycket mer, men jag är nöjd eftersom att jag vet att system kameror är dyra.

Så denna julafton har blivit perfekt för min del. Jag har tyvärr inte helt kommit underfunn med kameran ännu, så jag skippar att ladda över bilder nu när jag är så väldigt trött. Men jag lovar er en del förändring i bloggen, mycket nya fina bilder varje dag. Är så lycklig alltså :D

Imorgon (idag) så fyller min mor år, så det kanske blir fullt upp då med. Men vi hörs, åhhhh jag är så taggad på att fota!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara skriv supera att jag tycker din blogg e super ;)

2008-12-25 @ 16:36:14
Postat av: Anonym

Jag vill bara säga att du uppdaterar allt för sällan,du borde skriva minst tre inlägg om dagen. Sen skulle jag vilja att du svarade på resten av frågorna i "frågelådan" och så vill jag veta vad du fick mer i julklapp än systemkameran

2008-12-25 @ 17:08:20
Postat av: ?

Vad har du för systemkamera?

2008-12-25 @ 21:46:04
Postat av: Malin

Vad för systemkamera fick du?

Mkt fin blogg....:)

2008-12-26 @ 01:07:08
URL: http://malinnnnnnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0