spa

Nu är jag klar för sängen. Har duschat, och gjort ansiktsmask ca 3 gånger idag. haha. Har även smörjt in kroppen med en wonderful body lotion som min mor köpte idag, och vet ni hur gott jag luktar ? superdupergott.

Imorgon har vi "elevens" val hela dagen, jag kan inte direkt kalla det för elevens val eftersom att det är lärarna som bestämmer vad vi ska ha, och våran klass har just fått oturen och ska ha matte hela dagen imorgon, funderar stort på att ha studiedag.. Nej, sån ska jag inte vara nu, det är bara två dagar kvar i skolan, jag klarar det. tror jag..
Min man ligger i mitt rum och väntar på mig, (Tindra, och ja, han är en kille) så jag får nog gå dit nu.. Skönt att komma i säng i tid.
Försöker blogga imorgonbitti, om jag hinner.
puss godnatt

Tindra baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0