tack

Åh, jag satt precis och kollade på heartbreak hotel, men bestämde mig nu för att sätta mig framör min lilla dator. Gick direkt in på bloggen och det gjorde mig så glad. Vet inte varför, men nu strömmas lycka igenom min kropp helatiden. Jag har fått ganska många fina kommentarer och jag blir så glad för det, och jag låter absolut inte de elaka kommentarerna sänka mig, jag säger som Grynet "ta ingen skit". 
Men jag har förstått att vissa får ganska fel uppfattning om mig, eller så handlar det om avundsjuka kanske, tråkigt att det ska behöva bli så.
Jag är jätte glad över att ni läser min blogg, och jag hoppas att ni tycker det är kul att läsa den. Jag tycker att det är skitkul att skriva och jag tycker det är ännu roligare när ni kommenterar. Men jag skulle gärna vilja att ni slutade vara anonyma när ni kommenterar eftersom att jag tar gärna kontakt med er men det är inte så lätt när ni är anonyma..

En kommentar som gjorde att jag fick ett stort leende på läpparna var den här;
s om Frågerunda del 1:

har du nån gån vart osäker på dig själv?eller alltså haft dåligt självförtorende? och vad vill du bli när du blir "stor"? tycker att din blogg är jättebra och du verkar vara en riktigt snäll ock skön person, dina vänner e nog glada att va vänner med dig ,de tror jag att jag skulle vara. fortsätt kämpa och ha de bäst

Tack så jätte mycket "S" för kommentaren, den värmde..
Men rackarns vad glad jag är, hur fasiken ska jag kunna sova nu? ;D haha..
Måste försöka sova nu iallafall :) Men jag skriver defenitivt (stavning?) imorgon när jag har vaknat.
Ha en toppen trevlig kväll ni alla som ska ut och festa eller umgås med kompisar, och ni andra får också ha en trevlig kväll. Sov gott allihopa

Ni får en rolig bild utav mig för jag känner att bjuda på mig lite..
"puss"

Update; Glömm inte att ni kan kontakta mig på; [email protected]


Kommentarer
Postat av: Andreas

gud så kul! Äslkar att få sånna kommentarer med :)



Ha en underbar kväll!

2008-12-21 @ 23:59:41
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: f

har läst din blogg typ två dar men den e ju så jäkla grym :)

2008-12-22 @ 01:21:45
Postat av: emiliias

jag läser din blogg jämt och älskar den sjukt.

det är så härligt o se hur ärlig du ändå är , eller jag ser dig som en ärlig o glad person. Gillar dnia videoblogga räven om du kanske tycker själv att dom verkar tråkiga, men mn blir glad av att se dig glad på något sett. Skulle vara kul med fler uppdateringar. och tvivla aldrig på dig själv. du kan gå hur långt som helst. puss hare!

2008-12-22 @ 01:51:23
Postat av: TVILLINGFLICKOR.BLOGG.SE

svar: okej :)

2008-12-22 @ 09:58:43
URL: http://tvillingflickor.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag älskar också din blogg assu..

läser den helatiden :)

2008-12-22 @ 10:27:51
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/
Postat av: s

haha va bra att du blev glad av kommentaren. Du kan va säker på att jag kommer att fortsätta kommentera för din blogg är superbra.

2008-12-22 @ 17:50:12
Postat av: Anonym

Hoppas du inte tar illa upp nmu, men du är verkligen Kenza junior. Stora fina läppar, världens finaste hår, kropp, världens snyggaste kläder och bloggar så jävla bra ;D Åh. Älskar din blogg! Mer skönhetstips bara, pusspuss! <3

2008-12-22 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0