This is real

Hej på er alla sötisar. Mår ni bra?
Jag ligger i valet och kvalet hela tiden, om jag ska sätta igång eller inte.. Men tack för alla fina kommentarer, dom gjorde verkligen så att jag fick en liten "push" på vägen.
Jag hade superlust och skriva nu, men det här inlägget betyder ändå inte att jag kommer blogga regelbundet. Utan jag bloggar när jag har tid för det helt enkelt, det är så jag börjar nu iallafall. Hoppas ni blir lite glada :)

Det har hänt en del stora förändringar under tiden som jag inte har bloggat, men jag tar inte upp det ännu, kanske om ett tag när allt har lugnat ner sig..

Idag har varit en total skitdag, så nu är jag faktist på dåligt humör, men försöker att inte visa det. hah, funderar på att ställa mig framför spegeln och dansa lite vildt så att jag skakar av allt..
Men jag blev iallafall godkänd på spanska provet, och spanska läraren har lovat mig ett G i betyg efter en utskällning från min mor (hon kan verkligen skrämma upp folk), så det var ju ett plus med dagen. Efter skolan var det lucia möte, och bråk om vilket lag som skulle ha gympasalen, väldigt töntigt. Sen när jag skulle hem var alla tåg inställda, så det var bara att sätta sig på érsättningsbussen. När jag skulle hoppa av bussen så försvann mitt headset, så adjöss med det, och jag visste att den här dagen skulle komma.. När jag kom hem hade jag fått ett mail från Telia, och jag har tydligen överskridit någon gräns på mitt internet, så det trådlösa fungerar inte nu, på en månad.. Sitter alltså i vardagsrummet med datan, och en internet sladd. usch! nej, tråkig dag, plus tråkigt väder. 
Sen har ´jag engelska prov imorgon, plugg alltså.. jaja, bara att bita ihop, livet kan inte alltid vara en dans på rosor.

Idag valde jag att bara vara lite lätt sminkad, endast lite brunpuder och rouge.


Kommentarer
Postat av: adamNight

men berätta vad som hänt då!???

2008-12-05 @ 11:56:09
Postat av: Yasmin

Hatar såna här dagar synd att dt blev en sån för dig, riktigt fin du blev med dt sminket :)

2008-12-06 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0