Urkass uppdatering

Sorry mina fina läsare för denna dåliga uppdateringen..
men har ni haft en bra dag? jag är jätte trött nu..
.
Jag stressade in till stan förut. Där träffade jag Pontus och fikade med honom på Espresse house, sedan träffade vi hans två kompisar.. Efter det så åkte jag till Haninge centrum och mötte upp Anso och Natta, Natta försvann iväg med sin mamma och skulle handlade julgran, men jag och Anso letade julklappar. Och det var verkligen stressigt, vi for upp och ner i centrumet, in och ut genom affärer och VARJE JÄVLA AFFÄR hade jullåtar som spelades, snacka om att man blev trött på alla dessa låtar.. Det är bra till en början, men sedan så orkar min inte höra på alla julstämmor..

Jag hade inte så mycket pengar med mig så jag köpte ingen julklapp, men Anso köpte lite :) Blev helt kär i en kofta från Deep, som jag ska köpa på julrean hade jag tänkt mig:)

Här hemma är det också julstress, alla blir sura på alla, och går irriterade helatiden, det är verkligen inte roligt. Men man får försöka skita i det och tänka att snart är det julafton:)

Ni sötnosar fortsätter med era urgulliga kommentarer och jag blir så himla glad. Tack för att ni gör min dag ännu bättre!

Efter en dag med bulle i håret så såg mitt hår lite sjukt ut..


Kommentarer
Postat av: Freja

Vi vill veta mer om Pontus, vem är det? :D

2008-12-22 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0