vad var det jag sa..

Nu är jag hemma, och är så otroligt trött.
Shoppingen gick bra, och vi rev av det ganska snabbt. Jag lyckades köpa de sista julklapparna och nu äntligen så kan jag pusta ut.

Vi drog även en vända inne på Eko, med mor min. (Anso på bild)



Efter detta så åkte vi hem en kort stund, jag åt nudlar. Och sedan åkte vi till grannen och kollade hur dom hade gjort om sitt hus (herrgård), det var makalöst, herregud. Köket var en dröm, och då ska vi inte tala om biosalongen. Min syster sitter fortfarande kvar där.. Ja, det är verkligen ett dröm hus, men det är bara att tänka att vi flyttar om bara ett par dagar och vi ska också få det riktigt snyggt.

Och det där med julgranen, jag hade så rätt. Mamma kom i år hem med den minsta granen vi någonsin haft i detta hus, den är pytteeee, men min katt har ju iallafall fått en ny "lekkamrat", då menar jag granen..

Min mormor har redan lagt fram ett par paket och jag undrar vad som finns där i..



Mamma och mormor står nu på nedervåningen och har börjat med maten och jag känner att jag kanske ska hjälpa till, eller åtminstone kolla på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0