You deserve it!

Godmorgon mina härliga läsare!
Läste ni rubriken "you deserve it!"? Det jag menar är att det är ni som förtjänar alla komplimanger, för det är ni som får mig fortsätta blogga och ni får mig att tycka det är kul. Så all Cred till er!

Har ni sovit gott? Jag sov super bra, hade ställt klockan på 10, men när klockan ringde så kände jag att det skulle vara skönt att sova ut. Så jag stängde av alarmet och sov till tio i 11, skitskönt. Juste, jag vaknade inte självmant iallafall tyvärr, utan det var min ena hund som skällde som aldrig förr och ar verkligen ALDRIG tyst, så jag fick gå upp och säga till honom och valde då att inte gå tillbaka till min kära säng.. Nu har jag hunnit äta då rostade mackor och druckit ett glas oboy till frukost.

Ska ju kanske träffa Pontus idag om han har tid, annars så har Anso bjudit med mig ut på stan för att shoppa de sista julklapparna. Så något kommer jag göra idag iallafall. Nu är jag taggad som fasen och vill hitta på något skojsigt.
Föresten kan ni fatta att i övermorgon så är det julafton?:OOO jag tycker att det är sjukt vad tiden har gott. Det känns som det var igår som jag låg på stranden med en god glass i handen..
Är lite tom i skallen så här nyvaken, men jag skriver om ett tag igen.
ni är BÄST, pusspusspuss
Kolla här vilken gammal bild på mig! (bilderna till höger är min storasyster)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej gud så söt :)

2008-12-22 @ 11:40:07
Postat av: susan & tyra

god jul :D

2008-12-22 @ 12:02:30
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Carita

svar; aw cutie, tack så jättemycket! :* <3 klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera ^-^

det är svårt att fatta att det är så sjukt nära julafton nu förresten :) myyyys!

2008-12-22 @ 12:14:54
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: gösta

gulle

2008-12-22 @ 13:38:25
Postat av: gösta

gulle

2008-12-22 @ 13:38:35
Postat av: K

Jag älskar din blogg! du verkar vara en helt underbar person!

2008-12-22 @ 14:31:00
Postat av: sarah

Rolig blogg du har!

Kika in i vår (min och min bästis) blogg och ge förslag på vad min blogg kan heta!

2008-12-22 @ 14:34:41
URL: http://bananenfisken.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, vad söt ! :)

2008-12-22 @ 17:34:18
URL: http://atws.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kan vi inte få se mer bilder från festen? :D

2008-12-22 @ 18:52:46
Postat av: klara

din blogg är så braaaaa! :) och du är så söt också!

uppdatera verkligen så ofta du kan så tror jag du får äääännu fler läsare också för du skriver verkligen bra :D

2008-12-22 @ 19:24:41
Postat av: Pappsen

Vilken fin bild...., åh vad jag älskar dig gumman....PUSS

2008-12-22 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0