Fullt upp

Hejhej :)
jag har haft as mycket att göra, men hoppas på att snart vara igång igen med bloggen.
Just nu sitter jag hemma hos mormor på Odenplan och har precis lagat hennes data (tog ut sladden och sen satte i den igen) haha.
Kan berätta lite fort om i lördags. Då åkte jag med mamma och tomas till vänner som precis har flyttat till Saltsjö baden. Dom har sjö tomt och två båtar. Vi åkte med båt till en resturang, där åt vi en förätt och sedan varmrätt. Jätte gott, men stället var fullt av överklass människor. Men enligt Tomas så passa jag bra där efter som att jag tydligen har en så kallad Östermalms dialekt. Tomas är min mammas boyfriend. När vi åkte tillbaka med båten till deras hus så blev jag attakerad av deras söta boxer valp som heter Boris. han var heeeelt galen, och btw så har jag alltid trott att Boris var ett tjejnamn :O
Sedan när vi kom hem så fick jag natta en fyraåring som heter Emma, var tvungen och vara i hennes rum tills hon somna. Sedan när klockan var runt 22 så gick jag, Michelle och filip ner på deras brygga där dom har bastu, så bastade vi och badade. Hur skönt som helst.  När vi fick nog av det så gick vi och spela GTA, sen var klockan ganska mycket och jag gick och la mig. På morgonen blev jag först väckt av Emma och mamma. Sedan kom även michelle som är 20 tror jag. Han var heeeeelt galen och skulle kittla mig och allt fyfan vad arg jag blev -.- han har varit sådär mot mig sen jag var 6 år. Michelle är mammas vänners son. Sen stack jag hem till mormor, och vi tog det lugnt. Åt jätte god mat. Och kolla på en film/serie som heter tyst vittne, usch vad dom grävde i lik :O Sen idag hade vi tänktatt ta en promenad eller gå på museum, men kolla vädret :O hah. Så det blev en slappar dag, hääärligt. Nu ska jag hjlpa mormor med maten. och jag har jätte mycket bilder som jag läger in när jag kommer hem :)
Hare bra, är tbaka så fort som möjligt :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriiiv meeer!

2008-07-12 @ 21:59:26
Postat av: A

snälla kim skriv meeeeeeeeer !

2008-07-19 @ 20:44:51
Postat av: Anonym

Usch du är så ful :S ser ut som värsta fisken eller något

2008-07-20 @ 00:59:33
Postat av: A

anonym, haha, det är du som ser ut som en fisk .

2008-07-20 @ 18:09:15
Postat av: Sofie

"A", hur vet du att den anonyma ser ut som en fisk om du inte vet vem det är? ;s

2008-07-21 @ 19:10:09
Postat av: Kimwoes

Jag tar inte åt mig, jag vet vad dom flesta tycker. Så om en person tycker att jag ser ut som en fisk, så tyck de du :)

2008-07-25 @ 13:22:40
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: A

Sofie, man kan ju alltid gissa, är nästan helt säker på att hon är mer lik en fisk än vad kim är .

2008-07-28 @ 20:34:56
Postat av: Anonym

asso skriv meeeer!

2008-08-11 @ 12:38:41
Postat av: hahahahahah

hah du är så feeg , tar bort dom elaka kommentarerna? trodde inte att du tog åt dig? HAHAH FUULA TÖÖÖNT , ÄCKEL

2008-08-21 @ 21:38:29
Postat av: kim

Jag tar inte åt mig, men det är så fucking onödigt och jävligt omoget att hålla på att skriva elaka kommentarer, skriv vem du är istället så kan vi ta det här då? om du vågar förstås!!

2008-08-23 @ 13:01:57
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: NATASCHA'S WORLD

omg låt tjejen vara för i helvete :S .. Så patetiskt med dagens avundsjuka ungdomar, även om jag får dubbelt så elakare kritik är detta endå riktigt störande, om du vill kan jag söka upp deras IP så att du får reda på vem som sitter o kallar dig fisk på nätet, bakom skärmen =) Det brukar oftast vara tjejer man ser på stan ( som inte har något liv & bara vill trycka ner en ) , oftast känner du dem tyvär .. Men du är vacker & söt så stå på dig Kim !











PUSS / N

2009-03-10 @ 07:10:58
URL: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0