Ännu en sjuk dag

Ja, som rubriken, ännu en sjuk dag rullar förbi..  Just nu är jag helt borta, eller har varit det hela dagen, ena stunden så trodde jag att det var torsdag, sedan kände jag helt plötsligt att det var fredag, så jag fick fråga folk, och tydligen så är det onsdag..
Har inte gjort mycket alls idag, suttit vid datorn, kollat på tv, pratat med Mikis, lekt med Tindra och ätit vanilj glass till frukost, yummie!
Och sedan har jag ju fått kommentarer på att ni vill att jag ska skriva kortare inlägg, svårt tycker jag.. Då blir det lätt "jag gjorde det, sen gjorde jag det, sen gjorde jag det, och sen det", om ni förstår? Och sånt tycker jag själv är jätte tråkigt och läsa. Men jag ska försöka börja skriva kortare inlägg och även formulera det på ett bra sätt, gaah, ni sätter min svenska på prov.
Men hörni, jag är på bättringsvägen, och imorgon SKA jag vara frisk, jag SKA, så jag har surplat i mig en kopp varm choklad nu också.

Fick ett sms av pappsen precis, och han sa att han också ville vara en pärla, så han får också vara en pärla nu, och jag tackar för helgen när han var här, vi hade väldigt trevligt :)

MEN VAFAN, jag försöker lägga in bilder på datan, som jag sedan kan lägga ut här i bloggen, men vet ni vad, det går inte? Det är som att mobilen inte reagerar med datorn, eller vad man ska säga. Men jag lägger ut senare om det fungerar. pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara kul om du skrev lite mer om dina tankar, visade din personlighet. Just nu är det väldigt mycket om vad du gör på dagarna.



kram

2008-11-12 @ 18:12:43
Postat av: Pappsen

Tack baby....och krya på dig...

Puss

2008-11-13 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0