Ey

Har ni tänkt på att jag ofta använder ord som "Ey, yo, tjo" som rubriker? haha.
Förlåt för ganska dålig uppdatering idag, har inte suttit vid datan mycket alls, men ni fick ju en liten video för en stund sen så jag hoppas att ni är glad för den?:)

Ni har blivit dåliga på att kommentera nu igen, ska det verkligen vara så svårt att lämna en kommentar?:( Om ni börjar kommentera lite mer så tänkte jag kanske köra en frågerond, vad sägs om det?:)

Ja, min dag har varit okej, har varit väldigt trött men ändå så kämpade jag på som en galning, satt på spec matte och har för första gången i mitt liv börjat förstå lite av procent, känns jätte skönt. Blev lite sur på min svenska lärare för att han hade slarvat bort kladden till min blivande uppsats, även fast han sa att han inte hade gjort det. Tillslut så hittade han den iallafall, man blir verkligen irriterad på slarviga lärare..

Efter skolan så gick jag, Natta och Anso ner till skolans gym och dansade. Björne, Melon och Duggin stog även och kikade ett tag. Vi tränar stenhårt för att lyckas få en bra koregrafi, och alla blir irriterade hela tiden när det inte ser bra ut, men då är det bara att bita ihop och tänka "Vi är inte proffs"..
Men visst ångrar jag att jag slutade.. 
dansa för ett par år sedan, för jag var verkligen duktig måste jag säga, hade dansat i flera år, då på Marika dans & modestudio.. Det var även där som jag blev intresserad av modell yrket, eftersom man även får träna på catwalk och poseringar osv. Det var Marika, som äger studion som även gjorde så at jag fick gå min första modevisning för Lindex :). Längtar verkligen tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0