Godmorgon

Har ni sovit gott?:)
Jag hade sömnproblem inatt också, det är superjobbigt. Att bara ligga vaken, vända och vrida på sig, och verkligen inte kunna sova, egentligen vill man ta upp mobilen och börja smsa någon kompis, men då vet man att man bara förvärrar saken.. Men tillslut somnade jag iallafall, men nu är jag skit trött. Sitter faktist och gäspar som en galning.
Har tagit på mig väldigt simpla kläder så jag vet inte om ni tycker att det är så kul att se min outfit idag, haha.
Och usch nu väntar en lååååååååång skoldag, första lektionen är spanska, skit kul, nej! hata hata hata.. Jag kan ingen spanska, jag hör det bara som ett ljud just nu..

Efter skolan så följer jag nog med Alexandra till Walthers gymnasium på öppet hus och kikar runt lite, (jag ska inte gå där). 
Men ha en toppen trevlig dag så hörs vi när jag kommer hem, puss.haha...

Kommentarer
Postat av: emma

nej verkligen inte.. hade samma problem inatt kan jag säga dig.. grymt jobbigt i skolan idag då ju, satt och gäspa hela tin, haha :)

2008-11-17 @ 22:05:02
Postat av: emma

..och spanksa, fyfan va de är tråkigt asså ! uschusch !

2008-11-17 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0