Längtar

Gud vad jag längtar till gymnasiet.. Att få ta eget ansvar och verkligen känna att man är påväg att bli något. Förmodligen så kommer jag gå Jensen norra, som ligger i vasastan, och det är ca 8 minuters gång avstånd till min mormor ifrån skolan, så det är ju perfekt. Då kommer jag för mestadels bo hos henne på veckorna, tror jag. Största drömmen är självklart att få en egen liten lägenhet, men jag får se hur det blir med det..
Om jag har uppfattat det rätt så slutar man 12 nästan varje dag, så tänk vad härligt att kunna sätta sig på något café efter skolan och ta tag i sina studier med bärbara datorn brevid sig. Och dessutom få plugga något som man tycker är kul.
Jag går faktist runt och tänker på det här nästan hela dagarna, haha. Vill bara att det här skolåret ska ta slut, nununu, för jag är så himla trött på grundskolan. Men första terminen är nästan avklar, bara en kvar snart, wihu.

Någon mer som känner samma längtan till gymnasiet?


Kommentarer
Postat av: Izza

håller med dig. Längtar som bara den!!!

Jag har lixom ännu ett år till sen :'( fyfan!!

2008-11-18 @ 20:37:52
Postat av: C

gymnasiet är inte så bra som du tror lilla gumman.

2008-11-18 @ 22:14:47
Postat av: raffa

jaaaaa :P jag längtar

2008-11-20 @ 20:00:17
URL: http://raffaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0