Natti

Nu har jag kollat på DH, och det var super bra som vanligt. Har läst lite på kanal5.se om vad folk tror om Edies man, hmm. Vad vill han egentligen, vad tror ni? Jag tror att han ska hämnas på Susan och Mike, för att de "dödade" hans fru och barn i bilolyckan.. Nu tänkte jag börja skriva massa saker jag tror, men kan det vara så simpelt? nja, det är ju Wisteria lane vi pratar om.. Läste också att det var någon som hade tjuvkikat på avsnitten och Carlos skulle tydligen kunna börja se lite smått igen, kan detta stämma?
Ja det är mycket frågor som ställs nu kring programmet eftersom de har hoppat fram 5 år. Spännande. Men vad som händer återstår att se..
haha, kul Gabbi har blivit..

Och vad som händer imorgon får ni veta då, för nu ska jag sova. Godnatt och krya på mig!puss

Kommentarer
Postat av: madeleine

det ligger en hund begraven m. edies man !.. (:

2008-11-10 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0