stress

Asså varför ska mina helger alltid bli så stressiga, och varför kan jag inte lära mig att planera?..
thats why jag inte bloggar duktigt på helgerna..

Igår var det kul iallafall,det började med att efterskolan så hade jag och anso dans träning för oss själva i skolans gym. Det gick bra i början men sen blev vi trötta och allt blev väldigt oseriöst.. Efter det så skulle Anso träffa Charlie, så då åkte jag till Handen och träffade söta Linn i någon halvtimma. Jag köpte en jättefin spetsklänning :)
Jag åkte sedan hem och väntade på Anso, när hon kom så flummade vi en del och sedan fixade till oss och begav oss till stan. Där träffade vi på lite folk och det var trevligt :) Jag och Anso var hemma vid 1, då satte vi igång sex and the city, men både somnade så sött, men jag vaknade halv 5 och gick och la mig i min säng :)

Nu när vi gick upp imorse så åt vi frulle:), såg att min mor har börjat packa inför flytten, jabbadabbadooo. Vi ska alltså flytta om ca 2-3 veckor till ett större hus brevid ungefär. Jag kommer då få, stooort eget rum, eget vardagsrum och egen toalett. Gud vad skönt! Min syrra kommer få en hel våning själv, lyx!

Nu har jag precis duschat och pratat med Anso, förhoppningsvis så drar vi in till stan, käkar på resturant och går på bio, mysigt va? :) sen sover jag hos henne :) men ha en toppen lördag! puss på er.

Kommentarer
Postat av: hm

vad äre för dans ni gör? :)

2008-11-24 @ 16:17:59
Postat av: kim

Det är tyvärr ganska hemligt tills den 11 december, men ni kanske får ett smakprov, kanske :)

2008-11-24 @ 22:10:02
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: jannika

hm, låt mig gissa.. Kan det vara till *****cupen? ;)

hoppas C laget håller i tronen om det bästa lucia tåget! :)

2008-11-25 @ 14:22:52
URL: http://[email protected]
Postat av: jannika

ojdå, självklart ska inte min mail stå men men skitsamma :O

2008-11-25 @ 14:25:08
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0