Sunday is back

Har ni haft en bra helg?, jag har faktist haft en toppen helg, även om jag inte har mått prima. Alla snackar om att det snöar, men jag har än sålänge inte sett någon snö.. Oj jävlar, bara för det kolla jag ut nu, det är ju snöstorm ?:O
okej, back till min helg. Vi börjar med fredagen tycker jag, så kommer gårdagen i nästa inlägg:)

I fredags gick jag ju alltså till skolan, det gick väl bra, trots att jag hade huvudvärk och halsont all day long.. Efter skolan så åkte jag och Alexandra till Gymnasiemässan, vi kom alltså fram dit ingefär vid halv 4. Gick runt där inne ett tag i värmen och kollade runt, träffade en del kompisar faktist. Alla öööste massa papper om gymnasium på mig och jag fick i stort sett panik, men det är vell skönt att veta lite vad det finns för valmöjligheter. Stod och pratade med en tjej från Jensen, och jag tyckte att Jensen norra lät super bra, med linjen Journalistik, och inom den får man även lära sig en del med fotografering, både jag och mamma tyckte att det lät väldigt bra.  Jag och Alexandra åkte hem därifrån någon gång vid 6. Alexandra åkte då hem till sig, och jag till mig :)

Efter att jag hade varit hemma i någon timma, så kom Anso. Vi satt vid datan och lyssnade på musik ett tag, och sedan kom vi på att vi kanske skulle göra något, så vi fixade oss på knappt en kvart, sminkade oss, fixa håret och kläderna. REKORD!!! Sedan sprang vi till tåget, och han med det som gick 21:22. Vi var lite överallt den kvällen, men till sist hamnade vi i tungelsta, och hade det kul, spelade pingis och lite sånt, tills jag började må jätte dåligt, så då åkte vi hem, och kom hem ungefär 00.15..  Hemma så kollade vi på filmen "fjorton suger", den var faktist bra,:) Sedan somnade vi. :)

Ni fick ju lite bilder igår, så nu tänkte jag att ni skulle få en video istället, hihi, här är alltså mina och Ansos Pingis skills:

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för vloggen, haha' :)

2008-11-16 @ 17:20:23
URL: http://malinkh.devote.se
Postat av: pappsen

Hej baby, det ser ju bra ut.... Jag är i tyskland, alla här hälsar...

Älskar dig

2008-11-16 @ 20:56:42
Postat av: klara

Pinsamt.. spelar i klackskor..

2008-11-19 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0