This design?

Är det den här designen de flesta menar med att den var snygg?=) Isånnafall så har jag kvar den ett tag..
 
Men nu tänkte jag krypa ner i den varma sängen, och försöka fundera på hur jag ska klara vintern så kallblodig som jag är.. Det är fruktansvärt, jag är alltid kall, ni kan fråga all jag känner.. Jag har dessutom förfryst mitt öra en gång i tiden vilket kunde ha ledit till att jag kanske skulle varit tvungen att amputera det, så jag får verkligen inte gå utan mössa på vintern. Men jag slarvar ändå med det. Har iallafall bett min mor att vi kanske ska åka till doktorn och kolla upp mitt blodtryck eller vad det är man mäter, för det är inte nog med att vatten blir till is på vintern, jag blir också till is, och det är jag trött på, jag vill vara vaaaarm. Som t.ex idag, jag gick runt med två canada goose jackor på mig inomhus, men jag frös ändå. hallåå? vad är det för fel liksom... Nej nu ska jag sluta klaga. Sov så gott alla varma och kalla människor<3

Kommentarer
Postat av: pappsen

Älskar dig...

2008-11-04 @ 07:22:14
Postat av: Sebbe

ja jag ska fråga alla du känner för jag tror inte på dig att du är kall av dig. du ljuger säkert. fjortisäckel du e ful och finnig du är ingen jävla modell. inse det någon gång

2008-11-04 @ 19:34:17
Postat av: kim

Och Sebbe är jätte mogen, grattis:)

Vilken Sebbe är du föresten så kan vi ta det någon annanstans?(:

2008-11-04 @ 20:05:20
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Det spelar ingen roll vem Sebbe jag är. Jag har träffat dig flera gånger och du är fett äcklig. Din hy bara. Sen är du defenetivt för tjock för att bli modell. Lek ingenting,du skämmer bara ut dig själv. Finnäckel

2008-11-05 @ 16:22:53
Postat av: ö

låt mig gissa: sebbe är karlskrona?

2008-11-05 @ 16:33:43
Postat av: kim

Sebbe, jag har kollat upp ditt ip nummer.. !

2008-11-05 @ 21:21:39
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0