Underbara lördag

Ja ni ser på rubriken, jag hade en heeelt underbart mysig lördag. Jag begav mig till Västerhaninge där jag mötte Anso, sedan fortsatte vi in mot stan. Väl i stan så gick vi till Hötorget, och beställde biljetter till 9 bion "pineapple express".  Runt 7 så träffade vi Pontus, Daniel och deras kompis, de hjälpte oss att hitta någon resturant att äta på. Och vi hamnade på Thai resturanten "sawadee". ( killarna åkte hem innan vi skulle äta). Maten var supergod och det var första gången som Anso åt thaimat haha.. Vi satt där ett tag tills vi tog tunnelbanan till Stureplan. Där gick vi till Espresso house och köpte kaffe, gottgott. Det var en kille som satt och glodde på mig somfan, och gav lite små leenden då och då. Jag blir så irriterad på sånt, det ser bara fånigt ut..
Efter Sture så åkte vi tillbaka till Hötorget och gick till bion, filmen var sådär. Eller ska jag vara ärligt så förstod jag nästan inget, jag skrattade när alla andra gjorde det så jag inte skulle verka retard..
Men iallafall, efter bion så tänkte vi åka hem. Men det blev inte riktigt så, vi råkade ta fel tåg så vi skulle fått vänta i Västerhaninge på bussen i en halvtimma, och vemfasen orkar göra det i det här vädret? Så vi hoppa av i södra istället, där träffade jag på en kompis. Sedan tog vi 23:55 tåget mot västerhaninge :) På tåget stötte vi på Natta och några till, men de skulle av i Skogås. Väl i Västerhaninge så tog vi bussen hem till Anso. Anso och jag var superpigga så vi stog och dansade framför spegeln ett bra tag haha. Sedan var det sovdags och vi skrattade oss till sömns.

Idag har jag inte gjort något förutom tagit mig hem från Anso. Nu sitter jag i mitt rum, svept i ett duntäcke och fryser fruktansvärt mycket. Men jag mår bra, jag är glad, men jag vet inte varför. Men tack för en trevlig helg Anso! Snart är det dags för gossip girl, yeeyy. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0