-

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag har vell sovit sådär, vaknat några gånger under natten. Just nu sitter jag i sängen och ska aldeles strax gå till tåget. som går  07.53, blä! Det är alltid så otroligt kallt hemma hos mig på morgonen, så direkt alltid när jag går upp ur sängen så tar jag på mig mjukis byxor och tjocktröja, sen sitter jag och äter frukost med en filt runt mig. Ioförsig så är jag väldigt kallblodig och fryser nästan alltid, men det är ännu mera på morgonen. Ska nog höja elementet.  Måste gå hemifrån ungefär 07.43. alltså om litr mindre än 20 minuter. Jag orkar verkligen inte, men jag måste.. Kanske åker till stan idag, vi får se om jag orkar osv. Ha en jätte trevlig dag allihopa!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0