5 saknader

Det finns fem personer som jag saknar helt oerhört mycket...

Först är det Denise, en väldigt nära vän, som försvann från oss år 2006. Hon är verkligen den största saknaden i mitt liv, och hon kommer vara det tills dagen vi ses igen..


Sedan har vi pappa, han flyttade till Tyskland i januari 2008, har inte träffat han sedan dess. Förhoppningsvis så träffar jag honom på höstlovet. (gammal bild)


Miranda Steen, henne har jag kännt i 14 år. Förstår ni, 14 år! Senast jag träffade var 15 mars skulle jag tro..


Lina Sötberg, henne har jag kännt i två år nu, men har inte träffat henne sen i sommras. Vi har verkligen massor utav minnen tillsammans. (gammal bild)


Sen söta Linn, efter ett långt bråk har vi nu blivit vänner igen. Måste verkligen träffa henne snart!

Kommentarer
Postat av: Linn

älskling, jag saknar dig oxå! ja, vi måste träffas snart bara säg till när du har tid <333

2008-10-08 @ 18:45:34
URL: http://luws.blogg.se/
Postat av: aaffff

sista bruden Linn var galet fräsch må jag säga. :)

2008-10-08 @ 22:21:19
Postat av: Pappsen

Ser på bilden av oss att det i morgon är exakt ett år sedan den togs....., ska vi frossa i sushi snart..??

Älskar dig....

2008-10-10 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0