Älska dig själv!

Känner du dig deppig? gör då en lista, med vad du älskar om dig själv, det kan handla om både utseende eller personlighet, om du har svårt att komma på, så fråga andra, vad dom älskar med dig.. Jag gjorde själv en liten lista;
 
1. Jag är en bestämd person, och låter ingen krossa mig.
2. Jag är envis, har jag bestämt mig för att få något, då får jag det.
3. Jag har dolda talanger
4. Jag har fina läppar
5. Jag skämms oftast aldrig.
6. Jag är nästan alltid glad, (det kan nog mina vänner också intyga)

Ser ni, här var en litan lista iallafall, jag mår faktist mycket bättre av att göra såhär.. Kanske borde jag bli psykolog?;D
nej, men ärligt. Pröva det ni också nån gång om ni känner er nere. Alla har något bra inom sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0