Björne gästbloggar

Hej hej björne här !
kim har inte tid med att blogga just nu för hon håller på med sitt teknik arbete.Så jag fick ta hennes plats just nu:)om typ 10min har vi hemkunskap och vi skulle typ göra någon soppa vad jag hörde iallafal?:) Jag heter björne som ni ser och jag går i samma klass som kim vi har gjort de sen 4an så jag känner väll henne bra .Jag är en  väldigt glad person av mig.men nu hinner jag inte skriva mer för våran lärare står och kolla på mig msstänksamt och jag slutar ändå nu men vi kanske hörs någon dag:) ni får säkert nåhot fin innläg senare på dan av kim.
hare bra allesammans och fortsätt läsa och komentera kims blogg !:)
hej då!
/björne!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0