Dags för vinter jacka?

Nu har det börjat bli riktigt ruggit väder ute, den första frosten har kommit och när man andas så kommer "rök" ut ur munnen.. Ett tecken på att vintern börjar komma kanske?
Jag har iallafall börjat frysa i min skinnjacka, men det som räddar mig just nu är min så himla sköna halsduk från Åhléns. Ta en titt där, dom har ett stort urval på stickade halsdukar.
Men iallafall, jag tänker nog köpa en lång Canada Goose jacka nästa vecka, men undrar lite vilken färg jag ska ha.. Jag tycker att den mörkblåa är skitsnygg, men vad säger ni? hjälp mig:) <3

Kommentarer
Postat av: Krille

Jag skulle säga brun :D den e snygg :P

2008-10-01 @ 21:09:10
Postat av: Anonym

jag tycker också att du ska sattsa på brun eller svart förmoligen, låter mer som du:)

2008-10-01 @ 22:30:24
Postat av: Alina

Godkväll! Fin blogg:)

2008-10-01 @ 22:34:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0