Dålig bloggerska

Jag har blivit en jätte dålig bloggerska, uppdaterar nästan aldrig. Men anledningen till det är att jag försöker ha så kul som möjligt nu på lovet, alltså är jag inte hemma så mycket. Ni kanske förstår mig?:) Men jag försöker slänga in ett inlägg om dagen iallafall!
Juste, jag har ju fått rättså många kommentarer till video inlägget. Och jag förstog att vissa inte skulle gilla det, och tycka det var töntigt osv. Men vet ni vad? Jag och Anso är sånna, vi är galna, garvar helatiden och pratar på om massa ointressanta saker, och våran humor är ganska svår att förstå sig på. Så jag förstår också om ni tycker det var lite konstigt inlägg och inte gillade det. menmen, vad ska jag göra åt saken, de flesta ville ha videoinlägg och ni fick det också. Ska försöka göra mer, och om ni inte kan stå ut med det, så får ni vell skita i att kolla? svårare än så är det inte..

Men men, nu ska jag återgå till vad som har hänt mig under detta dygn:) Efter jag hade skrivit inlägg igår, så fick jag telefonsamtal.. Och det ledde till att jag snabbt som ögat fixade till mig lite och åkte till Tungelsta. Jag fick gå en bra bit för att komma framm dit mina vänner var, och det spöregnade, så jag var jätte blöt när jag kom framm.. Men vi hade jätte kul, även om jag blev kallad för "thai****" hela kvällen, haha anledningen till det är för att jag kan prata thailändsk svenska. haha. Vi åkte hem till Anso någon gång vid 10 eller 11. Hos anso gjorde vi inte så mycket, vi pratade och skrattade som alltid. Jasmine var med också, om ni inte redan förstog det :) Jag somnade direkt när vi la oss ner i sängen då var klockan runt 3 må jag tro. Imorse så vaknade vi någon gång vid 11. Och idag har vi inte hunnit göra så värst mycket ännu.. Ätit frukost, spelat xbox och sjungit till Jonas brothers. Senare idag så ska jag förmodligen vara med Alexandra :)))), och vi ska antingen bara ta det lugnt och kika på idol och lite sånt, eller så hittar vi på något kul, eftersom att det finns lite valmöjligheter denna fredag :). Men ha en super bra dag sålänge. Och förlåt men jag har inga bilder alls.. menmen, pusspussssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0