Etik & moral

Goddag!, allt bra med er? jag mår bra faktist. Var i skolan idag, det var en lugn skoldag och inte så mycket hände. Försökte faktist blogga från skolans datasal idag, men jag lyckades inte logga in innan läraren kom.. Sen jag kom hem så har jag suttit och skrivit uppsats, vi håller på med etik & moral i SO, alltså, rätt & fel. Så vi skulle skriva en uppsatts om ett vanligt etiskt problem. Och jag valde att ta ämnet abort, eftersom alla har olika åsikter om det. Vad säger ni, är abort rätt eller fel? Uppsattsen är nu klar iallafall och jag fick ihop några sidor.
Imorgon är det ju fredag också, har faktist inget planerat i helgen, förutom att på söndag ska jag förmodligen fika med Lina i stan. Annars ser den här helgen ganksa trist ut, hatar när jag inte har något bestämt. Ska försöka hitta på något kul iallafall, måste verkligen köpa jackan i helgen också!

Föresten, klockan är just nu prick 18:17, och det är nästan mörkt utanför mitt fönster, blä, man märker verkligen att vintern kommer, sakta men säkert..


Fick ett par bilder av Nathalie idag, från skolfotot förra veckan (driv bilder)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0