Ey

Godkväll på er, sorry för inget bloggande idag. Har inte varit i närheten av datorn på hela dagen. Dage började med en skoldag, vi hade hemkunskap idag, och gjorde kycklingspett med ris/potatis. Det blev ganka gott, men jag kommer verkligen aldrig bli proffs på att laga mat.. Sedan bestämde jag och Mimmi att åka till stan efter skolan, jippi!. Det betyder shopping, och vet ni vad jag köppte? tänk tänk tänk, jo jag köpte jacka!
En mörk blå Canada goose blev det. Lång såklart. Köpte den på Red devil, och fick betala 5999:-, sjukt dyrt, men jaja, nu kommer jag iallafall inte frysa i vinter. Jag och Mimmi hade superkul. Efter stan så åkte jag hem, och käka middag och sånt, sen har det bara blivit myskväll och kollat på tv och sånt. Jesper åkte ut ur idol, det tycker jag var bra, för han kunde inte sjunga. Det är min uppfattning iallafall. Nu sitter jag och kollar på fredag hela veckan, skit kul. :)



köpte även lite smink, och hårspänne, och ja, jag tycker att H&M's produkter faktist funkar helt okej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men gud så bra ! kan du få ha på dig ett dött djur! graaaaaate.



http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

2008-12-23 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0